Colombia, the only risk is wanting to stay! - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Michel Raijmakers - WaarBenJij.nu Colombia, the only risk is wanting to stay! - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Michel Raijmakers - WaarBenJij.nu

Colombia, the only risk is wanting to stay!

Blijf op de hoogte en volg Michel

27 Augustus 2012 | Colombia, Medellín

Het blijft lastig om mensen uit te leggen dat zelfs als je een half jaar aan het rond reizen bent, je geen tijd hebt om te werken of een reisverslag te typen. Er zijn mensen die dezelfde route doen als ik en daar 11 maanden voor uit trekken, maar je hoort mij niet klagen :-)
ik lig nu redelijk op schema. Na mijn vorige verslag ben ik naar de caribische kust gegaan. Eerst heel actief 6 dagen hiken om een verloren stad te vinden, maar aangezien ze er koud bier verkochten was het niet zo verloren als gedacht.geweldige natuur, watervallen en de rivier om in te zwemmen en te douchen en slapen in een hangmat. Zelfs elke dag het bezwete natte shirt van de vorige dag aantrekken went uiteindelijk :-)
Daarna verdiend uitrusten aan het stand in park Tayrona, hangmatten, palmbomen en rieten hutjes zoals het hoort.
Het water was helaas niet zo blauw als gehoopt dus besloten om er niet te gaan duiken.
Cartagena is een geweldige stad, oude gebouwen, veel parken en aan de kust. Vanaf daar ook nog naar een vulkaan gegaan waar je een modderbad kunt nemen in de krater, heel apart! Alsof je probeert te bewegen in dikke pudding, zinken is onmogelijk en voor 1,5 euro krijg je meteen een massage :-)
Nu aangekomen in Medellin, tijd voor een nieuwe city trip!

• 28 Augustus 2012 - 10:09

Anique:

Wow,
    Klinkt echt alsof je moet afzien; lopen, fietsen, verslagen schrijven!
    Veel plezier nog!
    Groetjes,
    Anique

• 28 Augustus 2012 - 18:56

Dorien:

Leuk te lezen Michel dat je zo geniet van Colombia! Heb geen woord teveel gezegd hè?!;) Bedankt voor je reisverslag, t is alsof ik er zelf weer ben. Heb echt precies hetzelfde gedaan! Haha... Heeeeeeel veel plezier nog! Lfs